• APPI!
    • Mõisted
    • Tehisintellekt
      • Kuidas AI-ga loodut ära tunda?
    • Soorollid
    • Slängisõnastik
  • Materjalid
    • Õpetajale
    • Õpilasele
    • Digimentorile
    • Lapsevanemale
    • Muuseumipedagoogile
  • Meist
    • Teadus
    • Projektid
    • Blogi
  • Koolitused
Konkurss

Internetikasutuse Bingo

Sihtgrupp: eestikeelsele õppele üleminevad 3, 4. ja 5. kl.
Mängu eesmärk on suunata lapsi teadlikult mõtlema oma internetikasutuse harjumuste peale.
Kogemust jagab õpetaja Maria Boiko.

Mängu käigus pidid õpilased leidma oma bingokaardile lapsi, kes on teinud ruudustikus olevaid tegevusi, nt „Jagan mänge“, „Jälgin sõpru“ jne. Mängu käigus said lapsed jagada oma kogemusi ning selgitada, miks nad teatud tegevusi teevad või ei tee.

Bingo tegemiseks..

Bingo kaarte saab teha näiteks siin (klõpsa!)

Õppetegevuse kirjeldus loodi Briti Nõukogu rahastatud projekti “Playful Media Education in Kindergartens and the First Stage of School” raames. Projekti vastutav täitja: Inger Klesment.

Kuhu edasi?

Materjalid
Õpetajale
Õpilasele
  • APPI!
    • Mõisted
    • Tehisintellekt
      • Kuidas AI-ga loodut ära tunda?
    • Soorollid
    • Slängisõnastik
  • Materjalid
    • Õpetajale
    • Õpilasele
    • Digimentorile
    • Lapsevanemale
    • Muuseumipedagoogile
  • Meist
    • Teadus
    • Projektid
    • Blogi
  • Koolitused