Sihtgrupp: II, III kooliaste, gümnaasium
Neile noortele, kes juba omavad laiemat kogemust arvutimängudega:
- Mängi X tundi mingit arvutimängu, kus saad määrata oma karakterile soo, tema väljanägemist muuta ning kus mängimise ajal on võimalik ka suhelda teiste mängijatega.
- Disaini oma karakter selgelt vastassoost olevana. Millised valikud sul üldse on? Jälgi, kuidas erineb see mängukogemus sinu tavakogemusest. Mida sa ise teisiti teed? Kuidas teised sinuga suhtlevad? Millised erinevused on karakteri loomisel meessoost ja naissoost mängurina?
Lisaülesandena võib anda intervjueerimisülesande, mille puhul intervjueeritakse näiteks kolme vastassoost mängurit, kellelt küsitakse nende üldiste kogemuste ja tähelepanekute kohta.
Ülesande autor: Maria Murumaa-Mengel (maria.murumaa@ut.ee), Tartu Ülikooli meediauuringute kaasprofessor
