• APPI!
    • Mõisted
    • Tehisintellekt
      • Kuidas AI-ga loodut ära tunda?
    • Soorollid
    • Slängisõnastik
  • Materjalid
    • Õpetajale
    • Õpilasele
    • Digimentorile
    • Lapsevanemale
    • Muuseumipedagoogile
  • Meist
    • Teadus
    • Projektid
    • Blogi
  • Koolitused
Konkurss

“Ohud internetis”

Sihtgrupp: eestikeelsele õppele üleminev 4. klass.
Mängu autor on õpetaja Kaja Leht.

Mängu eesmärgid

  • suurendada õpilaste teadlikkust turvalisest interneti kasutamisest
  • õpetada õpilastele ära tundma turvalist ja ebaturvalist sõnumit või kirja
  • tutvustada ohte internetis ja võimalusi õigeks reageerimiseks
  • anda näpunäiteid turvalise ja tugema parooli loomisest
  • arendada funktsionaalset lugemisoskust ja tähelepanu
  • arendada koostöö ja arutlusoskust

Mängu käik:

  • Esmalt prindi “telefonid” ja vastuste lehed.
  • Mängu on võimalik mängida mitut moodi, näiteks “pärlimänguga” – kinnita telefonid sõnumitega pärlimängu värvi kaartidele ja peida koolimajja või õue. Jaga pärlikaardid ja vastuste lehed. Iga mängija alustab mängu erinevat värvi pärliga, siis ei satu kõik korraga ühte kohta.
  • On võimalik mängida nii paaris, grupis kui üksinda. Niisamuti aardejahina.
  • Kui õpilased on kõik punktid läbinud, arutage kõik sõnumid ja vastusevariandid veel koos läbi.

Printimismaterjal:

Laadi alla SIIT (klõpsa!) lk 1-11

Õppetegevuse kirjeldus loodi Briti Nõukogu rahastatud projekti “Playful Media Education in Kindergartens and the First Stage of School” raames. Projekti vastutav täitja: Inger Klesment.

Kuhu edasi?

Materjalid
Õpetajale
Õpilasele
  • APPI!
    • Mõisted
    • Tehisintellekt
      • Kuidas AI-ga loodut ära tunda?
    • Soorollid
    • Slängisõnastik
  • Materjalid
    • Õpetajale
    • Õpilasele
    • Digimentorile
    • Lapsevanemale
    • Muuseumipedagoogile
  • Meist
    • Teadus
    • Projektid
    • Blogi
  • Koolitused