• APPI!
    • Mõisted
    • Tehisintellekt
      • Kuidas AI-ga loodut ära tunda?
    • Soorollid
    • Slängisõnastik
  • Materjalid
    • Õpetajale
    • Õpilasele
    • Digimentorile
    • Lapsevanemale
    • Muuseumipedagoogile
  • Meist
    • Teadus
    • Projektid
    • Blogi
  • Koolitused
Konkurss

Meediapädevuse põgenemistuba

Teemad: 1) uudiste pealkirjad; 2) andmetöötluspädevus; 3) tehisintellekti abil genereeritud pildid; 4) sisuloojad, mõjuisikud; 5) teabe jagamine.
Tegevuse kestus: 75-90 minutit. Mängu tutvustus kestab u 5 minutit, mängu mängimine 45–55 minutit ja arutelu 15+ minutit.
Osalejate arv: mäng on mõeldud mängimiseks 4–6-liikmelises meeskonnas. Korraga saab mängida ka mitu meeskonda.
Autor: “Meediapädevuse põgenemistoa mäng on välja töötatud Washingtoni Ülikoolis koos Loki’s Loopiga (lokisloop.org) ja see on kohandatud IREXi Baltikumi meediapädevuse programmi poolt kohalikku konteksti.

Eesmärk on õpetada mängulisel ja lõbusal moel, kuidas infot hinnata.

Mängijad töötavad meeskondadena, kes võistlevad omavahel, lahendades viis järjestikust meediapädevuse ülesannet ning õppides nii kontrollima fakte, pildimaterjali ja andmeid, mõistma, mis mõju on sotsiaalmeedias info jagamisel ja meie isiklikel eelarvamustel, hindama oma info tarbimise harjumusi ja palju muud. Mäng on „mobiilne”: kui Sul on mängimiseks vajalikud materjalid olemas, saad mängupaiga püsti panna pea igasse ruumi või kasvõi õue.

Laadi mängujuhile mõeldud juhend ja mängu muud materjalid alla siit: 

Materjalid

Kuhu edasi?

Materjalid
Õpetajale
Õpilasele
  • APPI!
    • Mõisted
    • Tehisintellekt
      • Kuidas AI-ga loodut ära tunda?
    • Soorollid
    • Slängisõnastik
  • Materjalid
    • Õpetajale
    • Õpilasele
    • Digimentorile
    • Lapsevanemale
    • Muuseumipedagoogile
  • Meist
    • Teadus
    • Projektid
    • Blogi
  • Koolitused