• APPI!
    • Mõisted
    • Tehisintellekt
      • Kuidas AI-ga loodut ära tunda?
    • Soorollid
    • Slängisõnastik
  • Materjalid
    • Õpetajale
    • Õpilasele
    • Digimentorile
    • Lapsevanemale
    • Muuseumipedagoogile
  • Meist
    • Teadus
    • Projektid
    • Blogi
  • Koolitused
Konkurss

Joonistus „Mina arvutimängutegelasena“

Sihtgrupp: eestikeelsele õppele üleminevad 1. ja 2. kl.

Kunstitegevuse käigus joonistavad lapsed end tegelasena, kellena nad arvutis või telefonis mängivad.

Õpilased lisavad oma tegelase juurde nime, mis nende tegelasel arvutimängus on enda poolt pandud.

Seejärel kirjutavad õpilased arvutitegelase juurde teda iseloomustavad sõnad ning püüavad leida seoseid lapse enda olemuse ning iseloomuga.

Kogemust jagav õpetaja soovib jääda anonüümseks.

Õppetegevuse kirjeldus loodi Briti Nõukogu rahastatud projekti “Playful Media Education in Kindergartens and the First Stage of School” raames. Projekti vastutav täitja: Inger Klesment.

Kuhu edasi?

Materjalid
Õpetajale
Õpilasele
  • APPI!
    • Mõisted
    • Tehisintellekt
      • Kuidas AI-ga loodut ära tunda?
    • Soorollid
    • Slängisõnastik
  • Materjalid
    • Õpetajale
    • Õpilasele
    • Digimentorile
    • Lapsevanemale
    • Muuseumipedagoogile
  • Meist
    • Teadus
    • Projektid
    • Blogi
  • Koolitused