• APPI!
    • Mõisted
    • Tehisintellekt
      • Kuidas AI-ga loodut ära tunda?
    • Soorollid
      • Kuidas meediapädevusi sooteadlikult õpetada?
    • Slängisõnastik
  • Materjalid
    • Õpetajale
    • Õpilasele
    • Lapsevanemale
    • Muuseumipedagoogile
  • Meist
    • Teadus
    • Projektid
    • Blogi
  • Koolitused
Konkurss

Vastandite mäng

Sihtgrupp: koolieelikud, 1. kooliaste (sobib vahetunnimänguks).

Lapsed seisavad kahes reas, mõlemas umbes kümme inimest. Mänguplatsil on kakskümmend kaarti, mis on tagumise poolega taeva poole. Mõlemast reast jookseb esimene laps kaartide juurde ja valib nende seast ühe. Lapsed proovivad aru saada, kas nende valitud kaardid on vastandid või mitte (näiteks: „Küsin enne pildi tegemist sõbralt luba“ ja teisel kaardil „Teen sõbrast loata pilti“). Kui lapsed valivad kaardid, mis on vastandid, siis jätavad nad kaardid pildiga ülespoole. Kui nad valivad täiesti erinevate teemadega kaardid, panevad nad kaardid tagasi maha nii, nagu need enne olid. Pärast seda jooksevad nad tagasi rivi lõppu. Mäng kestab nii kaua, kuni kõik paarid on leitud või aeg otsa saab. 

Mängu autor on Tartu Ülikooli tudeng Anett Pluum.

Kuhu edasi?

Materjalid
Õpetajale
Õpilasele
  • APPI!
    • Mõisted
    • Tehisintellekt
      • Kuidas AI-ga loodut ära tunda?
    • Soorollid
      • Kuidas meediapädevusi sooteadlikult õpetada?
    • Slängisõnastik
  • Materjalid
    • Õpetajale
    • Õpilasele
    • Lapsevanemale
    • Muuseumipedagoogile
  • Meist
    • Teadus
    • Projektid
    • Blogi
  • Koolitused