
Ülesanne, mis suunab õpilasi digitaalses kultuuripärandis orienteeruma ja sellest midagi täiesti uut looma.
Soovituslik vanus: 12–17a
Õpilased valivad Livrustkammaren Instagrami konto näitel üheksa arhiivifotot, mis väljendavad erinevaid meeleolusid. Nad kirjutavad juurde, milline meeleolu nendel piltidel on ja millise tänase uudise/päevakajalise teemaga see kõige paremini seostub.
Ülesanne arendab järgmisi digipädevusi:
Info- ja andmekirjaoskus – õpilane valib allikate hulgast sobivad pildid, arvestades nende tähendust ja konteksti.
Digisisu loomine – õpilane loob visuaalsete ja tekstiliste elementide põhjal seoseid tänapäevaga, väljendades ideid lühidalt ja loovalt.
Probleemilahendus – õpilane tõlgendab arhiivimaterjali uues kontekstis ning seostab seda ühiskonnas toimuva või aktuaalsega.
