• APPI!
    • Mõisted
    • Tehisintellekt
      • Kuidas AI-ga loodut ära tunda?
    • Soorollid
      • Kuidas meediapädevusi sooteadlikult õpetada?
    • Slängisõnastik
  • Materjalid
    • Õpetajale
    • Õpilasele
    • Lapsevanemale
    • Muuseumipedagoogile
  • Meist
    • Teadus
    • Projektid
    • Blogi
  • Koolitused
Konkurss

Kui Koidula oleks Instagramis…

Ülesanne, mis suunab õpilasi digitaalses kultuuripärandis orienteeruma ja sellest midagi täiesti uut looma.

Soovituslik vanus: 14–19

Õpilased valivad arhiiviallikatest mõne ajaloolise isiku (nt Parrot, Koidula, mõisnik vms) ja loovad talle Instagrami profiili koos 3–5 postitusega. Postitused võivad sisaldada fotosid, tehisintellektiga tehtud videoid, tsitaate ning teemaviiteid.

Ülesanne arendab järgmisi digipädevusi:

Info- ja andmekirjaoskus – õpilane uurib arhiiviallikaid, valib sobiva isiku ning kogub tema kohta usaldusväärset infot.

Digisisu loomine – õpilane koostab loova ja ajastule vastava sotsiaalmeediaprofiili, kasutades digitaalseid tööriistu, pilte, teksti ja võimalusel ka TI-vahendeid.

Autoriõigus ja litsentsid – õpilane õpib kasutama arhiivimaterjale korrektselt ja viitama kasutatud allikatele.

Töölehe näidis

Kuhu edasi?

Materjalid
Õpetajale
Õpilasele

  • APPI!
    • Mõisted
    • Tehisintellekt
      • Kuidas AI-ga loodut ära tunda?
    • Soorollid
      • Kuidas meediapädevusi sooteadlikult õpetada?
    • Slängisõnastik
  • Materjalid
    • Õpetajale
    • Õpilasele
    • Lapsevanemale
    • Muuseumipedagoogile
  • Meist
    • Teadus
    • Projektid
    • Blogi
  • Koolitused