Sihtgrupp: koolieelikud, 1. kooliaste (sobib vahetunnimänguks).
Mänguks ettevalmistus ja mängu käik
Ala piiramine: määrake nööriga suur mänguala, kust mängijad välja minna ei tohi. Mängujuhid seisavad mängu ajal selle ala külgedel.
Käitumisnäited: valmistage ette paberlipikud, millel on trükitähtedega kirjas erinevad internetikäitumise näited (nt “Panen südame kellegi pildile”, “Kommenteerin kellegi postituse alla, et tal on kole kleit”, “Ütlen kellelegi oma telefoni parooli”). Need leiate siit. Jagage igale lapsele üks lipik. Lapsed ei tohi kellelegi öelda, mis nende lipikul kirjas on.
Kullide valimine: valige kaks last kulliks. Üks kull püüab lapsi, kelle lipikul on sobilik internetikäitumine, ja teine püüab lapsi, kelle lipikul on mittesobilik internetikäitumine. Märgistage kullid vastavalt kas rohelise (sobilik) või punase (mittesobilik) lindiga ümber käe.
Andke stardimärguanne, misjärel võivad kullid ja ülejäänud lapsed mööda ala ringi joosta. Kui kull kellegi kinni püüab, peab püütud laps oma lipikul oleva näite kullile ette lugema. Koos peavad nad arutama ja jõudma ühisele arvamusele, kas näide ühtib püdja (kulli) kategooriaga (sobilik/mittesobilik käitumine).
- Kui näide ei ühti, siis laps liigub edasi ja mäng jätkub.
- Kui näide ühtib, siis laps võtab kullil käest kinni ja nad jätkavad koos teiste püüdmist (moodustub kett).
Mängu autorid on Tartu Ülikooli tudengid Lotta Hõrak, Mariliis Veemees, Raili Sula ja Darya Ermakova.

